[Talk-cz] FOSS4G-CZ/SK

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Únor 14 07:24:36 UTC 2016

Ahoj,
nápad pořádat SOTM Czech jsme už s Tomem a VOPem probírali. Ať už jako
samostatnou akci, nebo součást jiné akce. Takže bychom se určitě nebránili.
Osobně moc dobrý organizátor nejsem, ale možná bych mohl přispět nějakým
příspěvkem. S angličtinou nemám problém, ale asi to tak nemají všichni,
takže bych asi raději zůstal u českého bloku. Případně by mohla být
jedna nebo dvě přednášky zopakovány mimo blok anglicky. Něco podobného
bylo teď na nějaké konferenci v Praze

A rozhodně bych zkusil přizvat kolegy ze slovenska - freemap.sk

Marián