[Talk-cz] příbuzná setkání - Brno - únor

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Únor 14 17:34:12 UTC 2016

Netřeba vykat, tak starý zase nejsem (si myslím ;-) )

Mám to tak, že úterý - čtvrtek jsem v Praze (s s tím, že čt jedu domů) a
zbytek FM/Ostrava. Takže bohužel ani pondělí v Praze není ideální.

Marián