[Talk-cz] Zluta turisticka v Ostopovicich

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Neděle Únor 14 21:31:15 UTC 2016

Dne 14.2.2016 v 11:32 Tom Ka napsal(a):
> Koukam na to, a nejake zminky jsem o ni nasel i na internetu, neco mi
> prijde ze je videt i ze streetview.

Neni. V tech Ostopovicich jsem byl osobne. Tam je akorat zluta
cyklisticka znacka (coz je IMO dost neobvykle), ale ta pak pokracuje na
Troubsko.
Na Poskalsky mlyn nic neodbocuje. Ze tou bazinou uz ani na street view
nice neni.
A dole v udoli u anenskeho mlynu (jak krizuje modrou) tak je na street
view (seznamu) videt rozcestnik na kterem je jenom modra.

> Brnkni mi kdyztak prosim na mobil
> muzem to spolu nejak doresit.

Rano ti zavolam.

Mimochodem jsem narazil pri patrani na takovy clanek:
http://www.kct.cz/cms/zmeny-v-siti-znacenych-turistickych-tras-102015

zda se ze to turisti vydavaji dost nepravidelne, ale preci jenom
vydavaji. Coz je super.

Mirek