[Talk-cz] Fotky rozcestniku na osmap.cz

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Úterý Únor 16 08:43:35 UTC 2016

jak uz sem rekl nekolikrat, to co se mi libi se nelibi ostatnim lidem.
(opravdu si myslim ze moje dilo je nejkrasnejsi na svete, divny co?)
ten smutnej smajlik tam nema byt spis naopak:)

ty potize s kesi, to je chyba a musi se opravit.
v podstate uz by to opraveno byt melo.

mapka je pro me opravdu velmi uzitecna.

chapu ze su exot a ze ostatni lide maji jiny vkus, to je duvod k
napsani vlastnih editoru. V podstate by se editovani melo odehravat
primo v mape.
tenhle hromadnej editor je vice mene jen pro me.

tento tyden sem uz chtel edtovani v mape chtel napsat, schvatila me
ale nejaka zla nemoc.
pristi tyden jedu na hory.
takze z toho 14 dni nic nebude.

pokud to napise nekdo jinej, budu jen rad.

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz