[Talk-cz] wikipedia:cs=* -> wikipedia=cs:*

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Úterý Únor 16 10:17:30 UTC 2016

Ahoj,
taky jsem se v tom už vrtal. Dají se seškrtat sitelinks, labels, a vůbec
všechno, a stáhnout jenom ta část co jsou opravdu wikidata, tedy
"claims" přidáním &props=claims - viz příklad Tvého url:
https://www.wikidata.org/w/api.php?action=wbgetentities&ids=Q1013039&format=json&languages=cs&props=claims
To už je jenom 2 kB (po zaokrouhlení nahoru...) Ale stejně pokud bude
těch claims mnoho, tak to naroste, a obrázek tam není snadno k dostání
(versus příklad wikipedie).

To už to vychází lépe jenom si stáhnout z wikidat odkazy na wikipedii
(props=sitelinks)...
https://www.wikidata.org/w/api.php?action=wbgetentities&sites=cswiki&ids=Q1013039&props=sitelinks&languages=cs&format=json
...a pak udělat tu query na náhledy kterou jsi psal předtím.
https://cs.wikipedia.org/w/api.php?action=query&prop=pageimages&pithumbsize=240&format=json&titles=cs:Loket%20%28hrad%29

Tak nějak mi z toho celkově přijde že wikidata jsou pro potřeby reálného
nasazení buď příliš embryonální, anebo řešíme problém na jiné úrovni než
oni :( Jim jde o vztahy a dotazové api, nám jde o data a výkonné api.

Vláďa