[Talk-cz] Jak značíme střední školu?

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Úterý Únor 16 13:01:06 UTC 2016

No, nevim, to vlakno jsem cetl a za nejakou sirokou shodu bych to nepovazoval.

Nasel jsem souhlas jednoho, max. dvou lidi a protest jineho. Tak nevim.

Navic ten spatny preklad na wiki vznikl uz v roce 2009 tedy davno pred zminovanym

diskusnim vlaknem.

Dalibor

From: Ha Noj [mailto:ehanoj na gmail.com]
Sent: Tuesday, February 16, 2016 1:48 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Subject: Re: [Talk-cz] Jak značíme střední školu?

Nejde o špatný překlad, ale o někdejší dohodu jak tagovat české primární, sekundární a terciální vzdělávání v kontextu běžných osm tagů.

předcházející debata byla zde:
https://www.mail-archive.com/talk-cz%40openstreetmap.org/msg08283.html

hanoj

Dne 16. února 2016 13:01 Dalibor Jelínek <dalibor na dalibor.cz <mailto:dalibor na dalibor.cz> > napsal(a):

No, ono nejde ani tak o preklad wiki, ta definice je podle me jasna

a to na obou mistech. U amenity=college se pise, ze je jedna o

post-sekundarni vzdelavani a u amentity=school zase ze to je pro

zaky do 18ti let a zahruje to i sekundarni vzdelavani.

Problem byl spise v tom puvodnim prekladu, ktery je blbe jak

pro JOSM tak byl spatne i na wiki. I slovnik.seznam.cz <http://slovnik.seznam.cz>  preklada

college jako vyssi odborna skola.

Nemyslim si, ze je zcela vhodne, abychom si v CR kvuli spatnemu

prvotnimu prekladu znacili skoly jinak, nez je bezne ve svete.

Tim bychom, podle meho nazoru, sli hodne proti cele logice OSM.

To bych radsi hlasoval pro to preznaceni.

Co si mysli ostatni?