[Talk-cz] Jak značíme střední školu?

Jose Riha jose1711 na gmail.com
Středa Únor 17 07:59:55 UTC 2016

som za to, aby sa tomu dala nejaka fazona. ale ked uz, tak to robit
poriadne. tzn. aktualizacia wiki (s popisom uprav), upravy pre iD editor,
JOSM, Vespucci, zistenie, ktore dalsie mapove portaly a navigacie parsuju
tieto tagy a ci po zmene ich budu nadalej spracovavat spravne. urcite by
pomohlo aj ziskanie zoznamu skol. na slovensku je situacia podobne
bordelarna a verim, ze sa tam najde nenulove cislo ludi, ktori by v tom
radi videli viac poriadku.