[Talk-cz] Jak značíme střední školu?

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Středa Únor 17 11:35:56 UTC 2016

Ahoj,
taky se ztotožňuji s tímto názorem.

Globální diskuse o tagování podrobnějších úrovní se zdá vést k tomu
ISCED, ne? A guidelines pro tagování isced:level viditelné přímo na
stránkách wiki o školách (vč. univerzit atd) by se fakt hodily, teď jsem
se o tom dověděl poprvé... Akorát je to stále jen proposal :-(
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/ISCED

Vláďa