[Talk-cz] OsmHiCheck - kontroly rozcestniku

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Únor 17 13:32:02 UTC 2016

Ahoj, uz jsem o tom tady psal v jinem vlaknu:

do OsmHiCheck byla doplnena "nejaka pocatecni" podpora pro kontrolu
rozcestniku primarne ve vztahu k databazi fotek na osmap.cz (resp.
drive old.osm.cz - viz. Michal Grezl):

http://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/

- kontroluje primarne jestli pro dany uzel s tagem guidepost existuje
v DB fotek nejaka bliz nez konstanta (aktualne 20m). Vysledkem je
tabulka, ted uz i opdbarvena podle stavu radku (zelena - OK, cervena -
vetsi nebo mensi problem, bila - "neresi se"). Jsou tam i pocty jak
fotek, tak rozcestniku apod, coz muze byt taky zajimave. Posledni vec,
co jsem pridal, je generovani GPX souboru s rozcestniky co stoji za to
nafotit - je tam ke stazeni, ikony jsou primarne pro LocusMap.

V prvni rade je to asi dobry nastroj pro doplneni tagu do OSM u fotek
kde zatim nejsou (tmave cervene podbarveni) a/nebo zjisteni, ktere
fotky jsou realne k nicemu (prilis daleko, rozmacane, nejde nic
precist...) a je potreba nafotit znovu a potom pripadne stare zrusit.

Stazeni DB fotek je na odkaz rucne (aby se nezatezoval zbytecne) a je
rychla, analyza je na 2-3min, stazeni GPX okamzite.

Pripominam i GitHub: https://github.com/tkas/OsmHiCheck/

Enjoy