[Talk-cz] Jak značíme střední školu?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Únor 17 14:08:50 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Karel Volný <kavol na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 17. 2. 2016 15:01:50
Předmět: Re: [Talk-cz] Jak značíme střední školu?

"čus,

> Nevím. Pořád mi přijde, že házet ZŠ a učiliště/střední školu na jednu
> hromadu není až tak dobře. Podle mne je mezi těmi dvěma typy docela velký
> rozdíl na to, aby obojí bylo jen "škola".

hm, a první polovina "dlouhého" gymnázia bude "jen škola" anebo na té druhé
hromadě s učilišti?
"

No zrovna tenhle typ školy je výjimka potvrzující pravidlo ;-)

"
> Jedině, že by zároveň bylo zavedeno to hodnocení dle ISCED a to včetně
> podpory v editorech. Prostě abych měl v editoru stále "Střední školu" po
> vybrání se správně nastavilo amenity a ISCED level a nemusel to řešit
ručně.

mám dojem, že právě k tomuto dohoda směřovala ...?
"

Jo. Tam někam to míří. Ale je potřeba to udělat pořádně. Ne aby to zůstalo
na půli cesty.

Pro začátek - má někdo představu, co by znamenalo prosazení schválení isced:
level?

Marián

"
- pochopitelně tedy že by stroj měl být schopen stupně správně slučovat

Talk-cz mailing list
Talk-cz na openstreetmap.org