[Talk-cz] Jak značíme střední školu?

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Únor 18 09:13:58 UTC 2016

Zdravim,

1) tagy se neprekladaji ale vykladaji, prekladat je, je pitomost
2) v celem stredoevropskem prostoru, kde skolstvi vychazi ze stejnych (a
diametralne jinych nez EN) zakladu, ve vseobecnosti existuje 3 stupnove
vzdelavani.
3) college v tom systemu vubec neexistuje (z pohledu vzdelavaciho
systemu jsou vsechny VS totez, a rozlisovat nepatrne rozdily na ukor
zcela zasadniho rozdilu mezi zakladni a stredni skolou ...).
4) bylo by asi zahodno, rozlisit prave ty zakladni 3 stupne (ze existuji
nejake vyssi skoly, pripadne 8mileta gymnazia v tom nehraje roli)
5) bylo by dobre, aby to bylo stejne jako u sousedu (Rakousko, Nemecko ...)