[Talk-cz] Officiální subjekt české OSM

Jan Martinec jan na martinec.name
Čtvrtek Únor 18 14:33:28 UTC 2016

Nabídnout můžeme jistě leccos, ale obávám se, že by to byl pro Mapy.cz
danajský dar: musely by přejít na ODbL, kdyby začaly využívat OSM data (tj.
Derivative Database)? Jsem si celkem jist, že to striktní oddělení "tohle
je cz/sk mapa a tohle jsou ty ostatní mapy" mají právně zdůvodněný (neboli
že je to tím pádem Produced Work), ale smíchání s OSM-CZ daty by medle
ukecat nešlo. To je, řekl bych, přesně to, co "jim brání využívat naše
data."

IANAL,
Piškvor