[Talk-cz] Otevřená data IPR a mapa Prahou na kole

Martin Landa landa.martin na gmail.com
Čtvrtek Únor 18 14:53:23 UTC 2016

Ahoj,

Dne 18. února 2016 15:41 Martin Landa <landa.martin na gmail.com> napsal(a):

> chystate se nekdo toho ujmout? (*) Diky! Ma

pripadne je muze oslovit primo i ten student s tim, ze to chce
zpracovavat v ramci s BP a chce mit vyresene pravni otazky. Je nekdo
zasadne proti nebo v tomto ohledu jiz neco cini? Ma

--
Martin Landa
http://geo.fsv.cvut.cz/gwiki/Landa