[Talk-cz] Officiální subjekt české OSM

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Čtvrtek Únor 18 16:07:01 UTC 2016

Ahoj,

osobnější kontakt bych měl - jsem s nimi ve styku od doby, co začali
uvažovat o OSM a mezitím jsme párkrát něco řešili.

Toto úterý jsme měli další schůzku a probral jsem s nimi i některá témata
ohledně možné spolupráce. Z diskuse vyplynulo mimojiné, že nám rádi věnují
i některá svá česká data a že samotná jejich redakce ráda využije současné
osmap.cz ke kontrole svých dat.

Nyní bych tedy navrhoval sepsat - co a jak bychom jim přimo mohli
nabídnout. A taky různé návrhy co by se nám líbilo "na oplátku". S tím, že
by si to pak probrali s marketingem a třeba by něco z toho šlo.
Asi to není možné postavit jako smlouvu, ale spíše dobrovolnou činnost dvou
nezávislých stran. I tak by se nám ale hodilo zastřešující sdružení, což
může být i jedno z témat na ten český SOTM.

Zde gdoc:
https://docs.google.com/document/d/1vAwSj7JfdxWHsbIDlbxe5ZMhKNJolrg21TR_Quht_rg/edit

Pavel

PS: jinak za mě k tématu - mám stejný názor jako Mirek.