[Talk-cz] Sokolovny

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pátek Únor 19 07:12:22 UTC 2016

Ahoj,

no, nabizel by se tag leisure=sports_centre

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tag:leisure%3Dsports_centre

a mozna k tomu pridat nejakou dalsi znacku, ktera

by to oznacila jako sokolovnu. Tady bychom ale asi

museli pouzit ceske slovo, protoze anglicky ekvivalent to asi nema.

Mohla by to byt treba sokolovna=yes nebo sport=sokol

Ale to jen tak nahazuji.

Dalibor

From: Mikoláš Štrajt [mailto:strajt9 na seznam.cz]
Sent: Thursday, February 18, 2016 11:44 PM
To: talk-cz na openstreetmap.org
Subject: [Talk-cz] Sokolovny

Když tak čtu tu vaši diskuzi... napadla mě taková otázka specifická pro české prostředí: Jak tagovat sokolovny?

Ty co jsem zatím viděl měly tag building=civic. Občas v nich taky byla hospoda (což tak ale opravdu bývá).

Bylo by fajn mít možnost vypsat si všechny sokolovny v okrese.

Zdraví
Mikoláš Štrajt / Severák

=