[Talk-cz] Jak značíme střední školu?

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Pátek Únor 19 08:55:05 UTC 2016

Ahoj,
myslím že ty správné sloupečky jsou P,Q. Level 2011 zavedl trojmístné
kódování, kde ten jednociferný level je skrytý v první číslici a zbytek
upřesňuje druh vzdělání. Největší rozdíly začínají od řádku 32 dál.

Pro úplnost dodám, že sloupečky P,Q popisují výukový program (potažmo
tedy školu) a U,V dosažené vzdělání. Toto moc sám nechápu, ale budiž...

Vláďa