[Talk-cz] Jak značíme střední školu?

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Pátek Únor 19 10:27:31 UTC 2016

Jo, 1997 není moc prima. Nicméně bych to nebral jako fatální chybu. O
ISCED se evidentně uvažovalo od roku 2009 a ten proposal je z roku 2012,
kdy isced 2011 evidentně nebylo dořešené - viz diskuse:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:Tag:amenity%3Dschool#Level_of_education
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/ISCED
VS