[Talk-cz] Jak mapovat turistickou znacku pres parkoviste

Pavel Bokr osm na kraluvdvur.cz
Pátek Únor 19 22:21:44 UTC 2016

Ja resil neco podobneho aby fungovaly sitove analyzy pokud mozno co nejvice
podle realneho sveta a zjistil jsem ze se nekde (videl jsem to na par
mistech ve francii, da se najit v overpass turbo) pouziva pro vedeni trasy
pro pruchod pres plochy (treba namesti - tedy pres plochu) pouziva linie
oznacena highway=virtual.

Koukam, ze je k tomu i nejaky navrh
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/virtual_highway

Tak jestli tyhle pruchody pres plochy neudelat necim takovym virtualne
pruchozim (nejak rozumne vedenem pres to parkoviste, treba blizko okraji,
nebo pokud se vi jak se bezne chodi) co pro routovani rekne toto parkoviste
se bezne takto prochazi a vest po tom tu relaci turisticke trasy???

Pavel Bokr

-----Původní zpráva-----
From: Ladislav Laska
Sent: Friday, February 19, 2016 10:38 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: Re: [Talk-cz] Jak mapovat turistickou znacku pres parkoviste

Ahoj,

když se na to tak dívám, tak bych buď značil až od silnice a u nádraží
nechal
jenom ten rozcestník, nebo se nezamyslel, zda tam neexistuje nějaká pěšina
vedle
parkoviště (podle ortofoto spíš ne, ale i tak...), případně jak vypadá
vlastně
to parkoviště...

obecně ale spíš fail. Začlenit parkoviště do relace je asi moc sadistické
:-)

On Fri, Feb 19, 2016 at 09:58:18PM +0100, Miroslav Suchý wrote:
> Jak mapovat tohle?
>    http://mtbmap.cz/#zoom=18&lat=49.154092&lon=16.482633
> Tj. turistická trasa vede přes parkoviště, ale pokud cokoliv vede přes
> parkoviště, tak se to tuším bere jako chyba ne? A zase když tam bude
> díra tak to bude vadit routovacím algoritmům.
>
> Mirek

S pozdravem Ladislav Láska                          <laska na kam.mff.cuni.cz>
Katedra Aplikované Matematiky, MFF UK               tel.: +420 739 464 167