[Talk-cz] Koňské stezky na taskmanovi

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Středa Únor 24 15:04:57 UTC 2016

Dne 24. února 2016 15:46 Pavel Machek <pavel na ucw.cz> napsal(a):

> Seznam se zda byt:
>
> No. 101   Rajmundský mlýn - Chvaletín   www
> No. 102   Zehuby - Mezihoří
> No. 103   Maříž - Golčův Jeníkov (Kozohlody)    www
> No. 104   Chobot - Klokoč
> No. 105   Kovářov - Svobodné Hamry
> No. 106   Borotín - Kuchyňka
> No. 107   Trocnov - Dubné
> No. 108   Na Cestě - Rohy
> No. 110   Pod Kolánkou - Golčův Jeníkov www
> No. 111   Javorník - Hájek u Všerub     www
> No. 112   Dukovany - Javorek www
> No. 113   Vilémov - Staré Čívice
> No. 303   Kovářov - Ostřešany
> No. 306   U Cáby - Dívčí Kámen
> [...]

Nikdy jsem na koni neseděl a aktivně je nemapuji, ale když na ně narazím,
tak je zaznačím.
Jen v mém okolí +-20km mám 6 jezdeckých stezek, které jsem objevil náhodou.
Ani jedna z nich není na seznamu.
Ta mapa, co jsi odkazoval, jsou jen stáje, nikoli stezky. Dle toho webu
http://www.konske-stezky.cz/stezky/ jich je docela hodně a to mají
zpracovanou jen malou část ČR. V reálu jich bude min 10x tolik.

Honza