[Talk-cz] Stránka o české komunitě

Vladimír Domes vladimir.domes na gmail.com
Čtvrtek Únor 25 07:27:27 UTC 2016

Ahoj,
vypadá to pěkně a mám k tomu jeden návrh. Podle mě by bylo lepší, kdyby
Oblasti zájmu a Projekty nebyly svázány výběrem ze seznamu. Přece OSM je
tak rozsáhlý projekt, že ty oblasti ani nejdou dopředu nadefinovat.

Já bych více preferoval něco na způsob textového zadávání s možností
našeptávání z již existujících záznamů.
Nějak v podobném stylu jako má např. stackoverflow.com práci s tagy. Ukázku
jsem dal zde:
https://www.amazon.com/clouddrive/share/PwzTUgRn7xRiEuNxb9QxnJIe2s2hJImhK7EvwZSO2Gw

Pokud nesouhlasíte, tak aspoň prosím o přidání následujících oblastí:
Navigace, Dopravní značení

  Díky, V.