[Talk-cz] Stránka o české komunitě

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Únor 25 08:35:42 UTC 2016

Oblasti zájmu by asi šly, ale projekty jsou momentálně navázány na konkrétní
stránku a bylo by to složitější. Nicméně by to taky šlo.
Než se to vyjasní a případně změní bude chvíli trvat, takže jsem navigaci a
Dopravní značení přidal.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Vladimír Domes <vladimir.domes na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 25. 2. 2016 9:08:51
Předmět: Re: [Talk-cz] Stránka o české komunitě

vypadá to pěkně a mám k tomu jeden návrh. Podle mě by bylo lepší, kdyby
Oblasti zájmu a Projekty nebyly svázány výběrem ze seznamu. Přece OSM je tak
rozsáhlý projekt, že ty oblasti ani nejdou dopředu nadefinovat.

Já bych více preferoval něco na způsob textového zadávání s možností
našeptávání z již existujících záznamů.
Nějak v podobném stylu jako má např. stackoverflow.com
(http://stackoverflow.com) práci s tagy. Ukázku jsem dal zde: https://www.
amazon.com/clouddrive/share/PwzTUgRn7xRiEuNxb9QxnJIe2s2hJImhK7EvwZSO2Gw
(https://www.amazon.com/clouddrive/share/PwzTUgRn7xRiEuNxb9QxnJIe2s2hJImhK7EvwZSO2Gw)

Pokud nesouhlasíte, tak aspoň prosím o přidání následujících oblastí:
Navigace, Dopravní značení

  Díky, V.

Dne 24. února 2016 23:23 Pavel Zbytovský <zbytovsky na gmail.com