[Talk-cz] Vyuziti OSM na osmap.cz

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Pátek Únor 26 08:57:57 UTC 2016

Moc hezký, rozhodně bychom to tam měli umístit. Krásně to ilustruje šíři
použítí OSM.

Zkusmo jsem tam ty obrázky přidal "do galerie", pokud můžeš uprav ty
popisky aby vyhovovaly. Stačí klik na nahraný obrázek a uložit. Případně i
může být vhodné rozšířit ten odstavec textu, ale obrázek za 1k slov, že :-)
Dal jsem ti práva na editaci stránky - refreshni přihlášení [1] a můžeš
editovat [2].

Dík!
Pavel

[1] http://openstreetmap.cz/oauth/login