[Talk-cz] OT: Re: Vyuziti OSM na osmap.cz

Pavel Bokr osm na kraluvdvur.cz
Pátek Únor 26 09:16:32 UTC 2016

> to je pěkný, to bych taky chtěl umět. :-)

predpokladam ze to miri k sitove analyze. V ESRI ArcGISu jsem na to uz davno
prisel pres pokus omyl, ale priznam se ze v otevrenem GISu jsem musel
googlit, kdyz jsem si rikal ze neco takoveho musi taky umet. Umi to GRASS a
da se to tedy udelat i pres GRASS plugin v QGISu. Ja jsem k tomu vyguglil
tohle a podle toho to delal:
http://gracilis.carleton.ca/CUOSGwiki/index.php/Using_GIS_for_Decision_Support_in_Emergency_Medical_Services
viz sekce Creating service areas

PB