[Talk-cz] RUIAN - příliš mnoho podlaží (aneb Utajený Manhattan)

Jan Martinec jan na martinec.name
Pátek Únor 26 17:33:13 UTC 2016

O počet konkrétních podlaží mi až tolik nejde, na to nástroj je - spíš o
to, že má RÚIAN nějaký bug, kterým tuto chybu generuje v *každé* novostavbě
o dvou a více vchodech. Mám podezření, že takových bude ještě mnohem více v
celkovém součtu podlaží < 20, ale tam už mi z OSM lezou i legitimní
šestnáctipatrové budovy (nad těch 20 podlaží je to jen lépe vidět, protože
i v Praze je takových budov ve skutečnosti jen hrstka).

HPM