[Talk-cz] Pozvánka na 125. sraz OpenAlt - Praha | openalt.org

Ladislav Nesnera nesnera na email.cz
Pátek Únor 26 21:05:44 UTC 2016

Díky za optání. Vyzvěděl jsem u pražské větve a byli dost nadšeni,
hlavně z hubu. Prý nějaký domácí rentgen, bio kit kde si rozmotávali
DNA, Teslův transformátor
<https://cs.wikipedia.org/wiki/Tesl%C5%AFv_transform%C3%A1tor>, ..
V Hubu i hospůdce cca 11 lidí

Na OSM prý nedošlo a pokud tam nějaký osmák byl, pak v hlubokém utajení ;-D