[Talk-cz] jak značit výkopové práce?

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Neděle Únor 28 17:37:59 UTC 2016

Ahoj,
ta specifikace opening_hours je zajímavá, takže to jde zadat i s rokem, to
je dobře.

OK, nějaká dlouhodobější/významější data v té mapě můžou být, když budou
dobře otagovaná. Jen toho je tolik, že podle mě není v našich silách to
udržovat nějak ručně. A když to vezmu do extrému, tak budou mapové soubory
pro offline jen boptnat, protože si nikdo moc nevzpomene tu uzavírku po
skončení smazat.

Takže bych také vznesl dotazy.

1. Je licence dopravniinfo.cz kompatibilní s OSM?
http://portal.dopravniinfo.cz/public/files/userfiles/Smlouva_odberatel_RSD_na_neurcito.pdf

2. Je možné/reálné vytvořit nástroj, který by nějak (polo)automaticky
přidával/aktualizoval/mazal uzavírky?

Honza