[Talk-cz] Zeleznice CR

jzvc jzvc na tpfree.net
Pátek Leden 1 17:45:52 UTC 2016

Dne 20.12.2015 v 22:26 Libor Skala napsal(a):
> Až se na pracovišti zastaví GISák, proberu s ním zdroje dat a případně
> nějaké kontakty na zdroj, abychom mohli vyřešit tyhle nesrovnalosti.
> Pravděpodobně to budeme řešit až po Novém roce.
>
> Co jsem koukal, tak problém asi bude dělat poloha přejezdů u vleček. V
> Dymokurech  je P4582 navázán na špatnou polohu v souvislosti s přejezdem
> vlečky. U popisu toho přejezdu je i kilometráž trati/vlečky která sedí
> na přejezd se silnicí III třídy, ale chybná je GPS souřadnice. Zdrojem
> problémů je tak XLS tabulka přejezdů od SŽDC, kterou občas posílají
> [...]
Zdravim do noveho roku, jen pro zajimavost, jak vypada zdroj szdc ...

P8446	49° 44' 7.5'' N 17° 97' 3.1'' E
P8447	13° 41' 95.1'' N 49° 76' 14.1'' E

Nebo ze by zacli pridavat prejezdy na Filipinach? ... ;D

Me to tedy nejde na mozek, jak muze vubec podobna vec vzniknout, tak
nejak bych (naivne) ocekaval, ze kdyz uz nic jineho, tak jsou alespon
deklarovany meze.

Nehlede na to, ze na tohle se da prijit i jen hloupym serazenim v excelu.