[Talk-cz] Mapování turistických tras - status

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Sobota Leden 2 18:15:57 UTC 2016

Tak to vypadá že už odpadlo označování prázdných čtverců kde nic není a
poslední měsíc se většinou dělali čtverce, kde jsou jenom nějaké stezky.
Mohu-li to aproximovat tak nám zabere 2 měsíce udělat 10 procent čtverců
(nyní jsme na 46 %). Tímto tempem bychom bychom mohli mít za rok hotovo!
V létě bychom mohli sice zrychlit ale zase zbydou ty těžší a vzdálenější
čtverce, takže IMHO to půjde stejně rychle.
A jak jsem tak koukal tak je mnoho čtverců které sice není Done, ale
jsou průběžně doplňovány a v komentech píšete co ještě chybí. Což je super!

Mám z toho velkou radost a všem kdo se tohoto projektu účastníte moc děkuji.

Mirek