[Talk-cz] Tag "network" na pěších turistických trasách

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pondělí Leden 4 20:11:26 UTC 2016

On Sat 2015-12-19 11:47:46, Tom Ka wrote:

> Ahoj,
>
> zadne dalsi reakce tak si dovolim shrnout.
> - lokalni trasy jsou bez namitek, vyse uvedene schema je aktualne v
> kontrolach OsmHiCheck aplikovano
> - cyklotrasy jsou jasne dane, kontrola byla do OsmHiCheck doplnena,
> zatim se vsak aplikuje pouze na relace dle tagu kct_XXX=bicycle, tj.
> realne jen 3 v CZ. Rozsireni na normalni cyklotrasy provedu pozdeji
> jak bude chvilka.
> - zbyvaji kct_XXX=major:
>
> Rad bych tedy vyvolal nejakou diskusi nad exaktnimi pravidly
> [...]

Ja nevim. V terenu vypadaj vsechny turisticky znacky stejne.

Podle me to network= lwn/rwn je pro zeme kde se ty znacky v terenu
nejak lisi.

Vyrobit nejaka umela pravidla jak to rozlisovat mi neprijde
dobre. Teda, existuje nejaka (asi jedna) cervena, co ma na
rozcestnikach v tom cervenem policku napsano E12. Ta je mozna
evropska..

Asi bych se proste smiril s tim, ze vsechno ma network=lwn...

									Pavel