[Talk-cz] Tag "network" na pěších turistických trasách

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Pondělí Leden 4 20:37:45 UTC 2016

Dne 4. ledna 2016 21:11 Pavel Machek <pavel na ucw.cz> napsal(a):

> jednoduchá.

> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/cycle_ways
> > >
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/OTM_zna%C4%8Dkov%C3%BD_kl%C3%AD%C4%8D

> Ja nevim. V terenu vypadaj vsechny turisticky znacky stejne.
>
> Podle me to network= lwn/rwn je pro zeme kde se ty znacky v terenu
> nejak lisi.
>
> Vyrobit nejaka umela pravidla jak to rozlisovat mi neprijde
> dobre. Teda, existuje nejaka (asi jedna) cervena, co ma na
> rozcestnikach v tom cervenem policku napsano E12. Ta je mozna
> [...]

Z tohoto úhlu pohledu by asi bylo lepší zvolit, že vše má mít network=rwn,
ať je prostor pro případné opravdu lokální značení (naučná stezka, možná i
krátká odbočka z hlavní trasy, ...).

A ty evropské jsou stejně iwn, ne?

Honza