[Talk-cz] kam s fotografiemi?

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Úterý Leden 5 07:25:37 UTC 2016

Dne 4.1.2016 v 23:12 Petr Kadlec napsal(a):
> Ale z hlediska perspektivnosti (a co nejnižšího rizika, že databáze
> někde zmizí až na to autor přestane mít čas atp.) nic moc lepšího
> existovat nebude.
+1

> Asi bych si dokázal představit nástroj, který by nahrávání
> zprostředkovával tím, že by poskytoval speciální jednoúčelové rozhraní
> pro nahrávání fotek rozcestníků, kde by se pár věcí zadalo (či ideálně
> vyčetlo rovnou z fotky) a zbytek se udělal automaticky…

Mám silné nutkání něco takového udělat (Ale takových přání mám vícero :)

Zkoušel jsem si hrát s těmi metadaty na Wikimedia a můžu k metadatům na
konec přilepit např:
{{Tourism
|information=guidepost
|ref=BR181
}}
Akorát se dívám na API (nikdy jsem s ním zatím nedělal) a nemůžu na to
zda mohu výsledky filtrovat podle těchto hodnot.

Mirek

--
                                        ,,,
                                       (o o)