[Talk-cz] Tag "network" na pěších turistických trasách

lukasmi na volny.cz lukasmi na volny.cz
Úterý Leden 5 10:12:40 UTC 2016

To mi ale neprijde jako stastny argument, to je stejne jako rici ze beton je vsude stejnej a proto na mape zobrazujici napriklad celou CR zobrazime Dolni Lhotu stejne jako Prahu.
Jde o to, ze hlavni paterni trasy lze na mapach zobrazovat i v nizssich urovnich map, pri vetsim detailu pak i regionalni a lokalni. Je to uzitecne pri zevrubnem planovani, stejne jako zobrazeni dalnic a mistnich komnikaci, nebo obci dle velikosti. To ze u nas se to pri vykreslovani map (zatim) tolik nevyuziva, je dalsi stranka veci.
Jsem za pouzivat a dle po nejake dohode pouzivat spravne. I kdzy se asi mnohdy tvurce neobejde bez subjektivniho hodnoceni.  Je nekdo obeznamen s tim, jak se hodnota tagu ohodnocuje v zahranici kde ho pouzivaji?

L.

On Sat 2015-12-19 11:47:46, Tom Ka wrote:

> [...]
> zatim se vsak aplikuje pouze na relace dle tagu kct_XXX=bicycle, tj.
> realne jen 3 v CZ. Rozsireni na normalni cyklotrasy provedu pozdeji
> jak bude chvilka.
> - zbyvaji kct_XXX=major:
>
> Rad bych tedy vyvolal nejakou diskusi nad exaktnimi pravidly
> oznacovani - tj. podle delky trasy, tim ze prochazi vice nez X okresy
> apod. Dovedu si predstavit neco takoveho (vykopavam, rozhodne netvrdim
> ze je to idealni nebo final):
>
> lwn: delka < 10km
> rwn: delka > 10km, prochazi min. 2 okresy
> nwn: delka > 50km, prochazi min. 2 kraji/3 okresy apod.

Ja nevim. V terenu vypadaj vsechny turisticky znacky stejne.

Podle me to network= lwn/rwn je pro zeme kde se ty znacky v terenu
nejak lisi.

Vyrobit nejaka umela pravidla jak to rozlisovat mi neprijde
dobre. Teda, existuje nejaka (asi jedna) cervena, co ma na
rozcestnikach v tom cervenem policku napsano E12. Ta je mozna
evropska..

Asi bych se proste smiril s tim, ze vsechno ma network=lwn...

 Pavel
--
(english) http://www.livejournal.com/~pavelmachek <http://www.livejournal.com/~pavelmachek>
(cesky, pictures) http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html <http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html>