[Talk-cz] Tag "network" na pěších turistických trasách

Ladislav Laska laska na kam.mff.cuni.cz
Úterý Leden 5 11:12:40 UTC 2016

Ahoj,

mě by se naopak líbilo mít poctivě značené trasy podle důležitosti, protože je
to informace, a já bych ji třeba využil k renderování nwn/rwn při větších
zoomech, než lwn. A to jak online, ale hlavně pro gpsky.

Někdy se to asi dá spočítat runtime, ale někdy to prostě víme. Je to něco
podobného jako mezinárodní cyklostezky, o kterých víme, že se po nich člověk
dostane daleko, zatímco reginální nikdy neopustí jedno město/region.