[Talk-cz] kam s fotografiemi?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Leden 5 11:57:33 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Grézl <michal.grezl na openstreetmap.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 5. 1. 2016 9:46:02
Předmět: Re: [Talk-cz] kam s fotografiemi?

"2016-01-04 14:38 GMT+01:00 Ladislav Nesnera <nesnera na email.cz>:
> Právě proto se ptám. Jaká je zkušenost? Jak s fotkami nakládají zkušení
> osmáci? Co se jeví perspektivní?
>
> Pokud jde o fotky, mám mix staveb, památníčků, křížků, ale i rozcestníků,
> ukazatelů, dopravních značek a zastávek. Prostě jsem si hrál.
>
> S old.openstreetmap.cz mám dva problémy. Snad neurazím, ale při současném
> vzhledu bych na něj odkázal jen skalní fandy. Navíc mi to přijde jako
příliš
> malé pískoviště, aby mohlo být stabilním zdrojem fotek/open dat (chápu
jako
> [...]

Proto se to menuje old.openstreetmap.cz, coz znamena ze vznika nejake
new.openstreetmap.cz a potrebuje napady, kod a podobne."

To mně zajímá - je už nějaká představa? Případně je někde nějaký seznam, kam
by šly psát nápady?

Osobně by se mi líbilo něco jako mapy.cz, freemap.sk - základní mapa,
turistická mapa, klikatelná POI...

Ale s programováním web aplikací asi moc nepomůžu :-(