[Talk-cz] Tag "network" na pěších turistických trasách

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Úterý Leden 5 12:22:15 UTC 2016

On 2016-01-05, 12:13 GMT, Matěj Cepl wrote:

> Nesledoval jsem tuhle diskusi a možná (pravděpodobně) jsem mimo
> mísu, ale nebývalo někdy nějaké pravidlo u turistických značek
> (ještě nežli se obnovilo KČT, takže kdoví jak je to teď), že
> nejdůležitější trasy jsou červené, pak jsou zelené a modré
> (nevím v jakém pořadí) a žluté jsou jenom pro spojky a místní
> pomocné trasy? Není to kdovíjak dokonalé pravidlo, ale lepší
> nežli nic?

https://cs.wikipedia.org/wiki/Turistick%C3%A9_zna%C4%8Den%C3%AD_v_%C4%8Cesku_a_na_Slovensku#P.C3.A1sov.C3.A9_zna.C4.8Den.C3.AD

A je to červená - modrá - zelená - žlutá.

Matěj

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

Faithful love is what people look for in a person; ...
   -- Proverbs 19:22 (NJB)