[Talk-cz] kam s fotografiemi?

Petr Kadlec petr.kadlec na gmail.com
Úterý Leden 5 13:22:08 UTC 2016

> Jak moc je politicky pruchodne udelat poloautomaticky importer do commons?
> Technicky by to nemusel byt zase takovy problem, vyplneni kategorii by
> melo byt jednoduche, at uz automaticky nebo pomoci dat z
> rocestnikoveho editoru na old.osm.cz.
> Jen by se zkontrolovala existence na commons a uploadlo by se to.
> Musel by to provest autor fotky, ale pouze stisknutim cudliku nekde.

V zásadě si myslím, že by to neměl být žádný problém, v podstatě je potřeba
jen vyřešit licenci (aby fotky nahrával pouze autor a jasně souhlasil s
jejich šířením pod nějakou konkrétní svobodnou licencí, např. CC-BY-SA).

> Nemam rad myslenku jedne databaze. Idealni je volne sdileni dat mezi
> systemy.

Klidně, mně vůbec nejde o „jednu centralizovanou databázi“, mně jde jen o
to, aby cenná data nebyla v jediné databázi s nízkou integrovatelností a
malým bus factorem. Volný prostup mezi více systémy/databázemi je super.

-- Petr Kadlec / Mormegil