[Talk-cz] kam s fotografiemi?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Leden 5 13:32:47 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Grézl <michal.grezl na openstreetmap.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 5. 1. 2016 14:19:46
Předmět: Re: [Talk-cz] kam s fotografiemi?

"2016-01-05 12:57 GMT+01:00 Marián Kyral <mkyral na email.cz>:

> [...]

To by asi chtelo neco, otazka jestli to psat sem, nebo na nejake jine forum.
Mozna forum.openstreetmap.org?"

No nevím, na fóru se to ztratí. To chce wiki nebo rovnou projekt a založit
issue na githubu.

"

> Osobně by se mi líbilo něco jako mapy.cz, freemap.sk - základní mapa,
> turistická mapa, klikatelná POI...

Presne tohle je asi ta zakladni vize.

V podstate nechci mapy.cz ani google.com ale chci jejich funkcionalitu.
Pritom vsechno uz mame, data, obrazky, navigace, export import z
cehokoliv do cehokoliv. Jen to slepit do stavu, ve kterem to bude
chtit nekdo pouzivat."

Takže třeba základní OSM mapa přes leaflet dodatečné vrstvy jako je
vrstevnice, stínování kopců, turistické trasy a POI?

"

> Ale s programováním web aplikací asi moc nepomůžu :-(

Hlavne je potreba nejaky "dyzajner nebo tak neco", to co se libi me se
nelibi nikomu jinemu (viz ostatne tento thread:)
"

No designer taky moc nejsem. Ale mohly by se posbírat příklady jak to dělají
jinde a pak to nejvhodnější použít.

Marián

"

--