[Talk-cz] Tag "network" na pěších turistických trasách

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Úterý Leden 5 15:21:41 UTC 2016

Dne 5.1.2016 v 15:13 Karel Volný napsal(a):
> p.s. @Mirek Suchý: jak jsem koukal na délku toho Třebíčského
> okruhu, všiml jsem si, že jsi do něj něco přidával ... v té textové
> historii se houby vyznám, nechce se mi řešit nějaký diff, mohl bys
> mi prosím stručně říct, co tam bylo za problém? - není to až tak
> dávno (jen pár let :-)), co jsem to projížděl na kole a dal jsem si
> sakra záležet, aby byl kompletní ... něco mi přece jen uniklo, KČT
> to stihl přetrasovat, anebo to nějaký plantážník po mě rozbil?!?

Tam jsem do toho hrabal v useku Dobra voda - Vladislav.
AFAIK do do relace jsem moc nehrabal. Fotil a upravoval rozcestniky.
Upravil jsem most v Dobre vode, ktery byl trochu blbe.
V jednom miste vzala vzala voda lavku pres Markovku (doted tam neni).
A mozna jsem trochu upravil na nekterych mistech cestu (sel jsem ten
usek 4x takze jsem mel pomerne presne udaje.

Mirek