[Talk-cz] kam s fotografiemi? - nástřel vlastností aplikace

Ladislav Nesnera nesnera na email.cz
Středa Leden 6 00:56:05 UTC 2016

Ááá. Díky. Mám stejnou zkušenost, jen jsem myslel, že to je nějaká
specialitka mého FF na Linuxu, neb pod Midori mi to jelo. Teď jsem
vyzkoušel Chromium a též prd. Napsal jsem Blahmovi
<https://cs.wikipedia.org/wiki/Marek_Blahu%C5%A1>, neb je to jeho
udělátko. Ostatně, když mě na něj upozorňoval, napsal:

"Obecně má Wikipedie už vcelku vychytané vytahování souřadnic z infoboxů
článků k článkům jako takovým tak, že pak fungují dobře např. toto
zobrazování mapy a i jiné nástroje si mohou poměrně snadno souřadnice k
článkům vytahovat coby metadata. Např. já jsem takto za odpoledne
nakódil pravideně aktualizovanou mapu dosud nenafocených článků, kterou
začalo používat pár wikipedistů, ačkoliv to je jen takový drobný
nástroj, nedodělaný a WMČR letos plánuje něco většího na ten způsob –
ale zatím to slouží dobře:
https://tools.wmflabs.org/blahma/nenafocene/mapa.php – tam to zobrazuji
na Googlu, ale kdyby OSM měla podobně snadno použitelné API (nebo možná
má a kdybych tedy já ho znal), tak to samozřejmě jde klidně zobrazovat i
na tom podkladu. "

Třeba to tím směrem někdo posune. Propagace OSM není nikdy dost ;-)