[Talk-cz] new.openstreetmap.cz Was:Re: kam s fotografiemi?

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Středa Leden 6 07:49:56 UTC 2016

https://github.com/walley/osmcz

> Tak jsem koukal na hlavní stránku a objevil jsem, že jako podklad je
> mapa. Já myslel, že to je statický obrázek, ale když jej posunu, tak se
> to povídání schová a najednou tam je mapa! Akorát kolečko nefunguje :-(
>
> Řekl bych, že tohle je docela dobrý základ. Tu horní lištu bych tam
> nechal, ta vypadá pěkně. Do levého rohu bych vrznul nějaký box pro
> hledání (stejně jako osm.org), vpravo přidal přepínání vrstev a tlačítka
> pro přiblížení.

tady bychom se museli s Pavlem domluvit, jestli to chceme namontovat
do toho jeho cms, nebo udelat externe.

> [...]
> (https://github.com/POI-Importer/POI-Importer.github.io) - jednotlivé
> POI vyexportované do geojson a rozdělené na jednotlivé mapové dlaždice -
> rychlé načítání (není třeba spoléhat na overpass api). Jen nevím, jak
> moc komplikované pak budou aktualizace těch geojson souborů. Nebo možná
> by ty geojson soubory mohla generovat databáze - pokud by se na to
> udělala nějaká speciální tabulka, tak by to mohlo být rychlé - případně
> se tam dá keš.
>
> Taky by se ty POI daly rozdělit na více kategorií a umožnit zobrazení
> jen těch, které budou uživatele zajímat.

muzes to nacpat do issue trackeru? #1 ui, #2 poi atp?

ten odkaz v readme umi clustrovat rozcetniky, je to uplne super,
akorat na nizsich zoomech to laguje, protoze to taha 4000 zaznamu:)

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz