[Talk-cz] Špatně vložené rozcestníky (old.openstreetmap.cz) - jak to opravit?

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Středa Leden 6 08:12:38 UTC 2016

> [...]
> otevření tam vždy mám "autor" a musím to přepsat
>
> to by si melo pamatovat, jen ho nesmis zavrit, ma byt porad otevrene a
> jen se klika na soubor cudl a pak na nahrat porad dokola dokud
> nedojdou obrazky. Na pamatovani naporad muzu udelat cookie.
>

> Tak jsem teď nahrával pár fotek z Pusteven - nejprve rozcestníky a pak
> tabule. To vše na jeden zátah bez zavření dialogu.
> Přesto mi vadilo, že si dialog nepamatuje předchozí nastavení - vždy jsem
> musel znova zatrhnout exif. Následně u informačních tabulí pak ještě znova
> vybrat, že to je Informační tabule a ne rozcestník.

tlacitko exif nedela nic jineho nez jen vynulovani poli lat/lon, podle toho
se pozna jestli zjistovat gps z exif nebo ne. Pokud je 0,0 tak se zatrhavat
nemusi. Typ veci na fotce zatim nedela nic (jeste neni hotova db podpora,
omlouvam se za zbytecne klikani:)

> A ještě jeden návrh.
>

> Co takhle ten box s *** OK *** nahradit historií nahrávání? Takhle totiž
> nevidím, kterou fotku jsem nahrál jako poslední a můžu některou přeskočit.
>
> že by tam bylo:

>  Nahrávám soubor 20150812_133056.jpg...   (stavový řádek)
>
> Historie
>  Nahrání souboru 20150812_133056.jpg  *** OK ***
>  Nahrání souboru 20150812_111225.jpg  *** OK ***
>  Nahrání souboru 20150812_111131.jpg  *** OK ***
>  Nahrání souboru 20150812_090144.jpg  *** OK ***
> [...]
to by slo, poznamenal sem si