[Talk-cz] kam s fotografiemi? - nástřel vlastností aplikace

Ladislav Nesnera nesnera na email.cz
Středa Leden 6 13:19:26 UTC 2016

OK. Předám. A když už jsem u té tiché pošty (proti dětství pokrok - do
písmenka bez zkreslení :-D)

"Ahoj, problém je v tom, že přistupuješ na HTTPS, pročež pak prohlížeč
odmítne stáhnout z jiného serveru potřebné skripty, které jsou pod HTTP.

Správná adresa tedy je:
http://tools.wmflabs.org/blahma/nenafocene/mapa.php
(dej si pozor, jestli ti to nemění sám prohlížeč až po zadání)

Jinak upozorňuju, že ta data není potřeba nijak vytahovat(!) – generuju
je já a mám je k dispozici v jednoduchém CSV ve formátu "článek \t lat
\t lon". V obdobném formátu generuje nějakým skriptem svá data i
wikipedista Frettie, který se zase zaměřil na chybějící tuším kulturní a
židovské památky podle seznamů (ten můj skript nedovede přistupovat níž
než na úroveň článku). Pokud byste pro to našli nějaké vhodné využití,
můžeme vám ty seznamy poskyt{nout/ovat}. Nejlépe by bylo, kdybychom se
na to v takovém případě podrobněji podívali na příštím wikisrazu, kam i
Frettie z Prahy pravidelně jezdí. Koordinovat by se to pak mělo i s tou
novou aplikací, jejíž vývoj si předsevzali Pražáci.

S pozdravem
Marek"

Pokud by se někdo nechal zlákat, pak je jasno, kdy a kam
<https://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedie:Pod_re%C3%A1lnou_l%C3%ADpou/Brno,_20._ledna_2016>,
program se dotváří průběžně.

tož tak ;?)