[Talk-cz] new.openstreetmap.cz Was:Re: kam s fotografiemi?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Leden 6 19:57:05 UTC 2016

Dne 6.1.2016 v 08:49 Michal Grézl napsal(a):
> [...]

Super

> tady bychom se museli s Pavlem domluvit, jestli to chceme namontovat
> do toho jeho cms, nebo udelat externe.

Tam nějaké cms je? :-D

> muzes to nacpat do issue trackeru? #1 ui, #2 poi atp?

Česky, nebo anglicky?

> ten odkaz v readme umi clustrovat rozcetniky, je to uplne super,
> akorat na nizsich zoomech to laguje, protoze to taha 4000 zaznamu:)

To chce omezit a tahat to podle důležitosti - nejprve rozcestníky kolem
mezinárodních tras, pak kolem těch národních a až pak ty místní ( při
větším přiblížení).
Tady se bude hodit to roztřídění podle network :-D