[Talk-cz] new.openstreetmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Leden 7 13:24:56 UTC 2016

No když jinak nedáte: mkyral

Ale kde na to vezmu čas zatím vůbec netuším :-D

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jachym Cepicky <jachym.cepicky na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 7. 1. 2016 13:19:03
Předmět: Re: [Talk-cz] new.openstreetmap.cz

"

prosil bych  "jachym"

čt 7. 1. 2016 v 12:01 odesílatel Pavel Zbytovský <zbytovsky na gmail.com
(mailto:zbytovsky na gmail.com)> napsal:

"
Issue tvoř asi k tomu co posílal walley - tedy https://github.com/walley/
osmcz(https://github.com/walley/osmcz)

Organizaci jsem vytvořil http://github.com/osmcz(http://github.com/osmcz) -
napište mě/walleymu maila s gh nickem, kdo chcete write access. Ten walleyho
repozitář tam můžeme posléze přesunout i včetně issues.

Pavel

Dne 7. ledna 2016 11:09 Marián Kyral <mkyral na email.cz