[Talk-cz] new.openstreetmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Leden 7 15:54:55 UTC 2016

Dne 7.1.2016 v 11:59 Pavel Zbytovský napsal(a):
> Issue tvoř asi k tomu co posílal walley -
> tedy https://github.com/walley/osmcz

No to právě nevím. To co tam má walley jaksi nesouhlasí s tím co je na
hlavní stránce ;-)

Trochu jsem to testoval a vadí mi, že si mapa nepamatuje, kde je. Takže
koukám na mapu, někam se posunu, pak udělám reload stránky nebo kliknu
na něco nahoře v menu a bum, jsem zase v Praze. To je docela nepříjemné.
- Tohle hlásit taky k walleymu?

Marián