[Talk-cz] taskman pro cyklotrasy

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pátek Leden 8 13:40:32 UTC 2016

Dne 8.1.2016 v 11:07 Tom Ka napsal(a):
> Ahoj, staci zalozit dalsi projekt na taksman.poloha.net. Mozna to hned
> muzes udelat, pokud ne, tak se ozvi petrovi Vejsadovi a urcite ti rad
> patricne opravneni povoli. Jinak souhlasim s tebou, ze mozna ma smysl
> s tim pockat kvuli tristeni sil, ale projekt asi existovat muze.

Tak on uz tam existuje jako draft. Zacal jsem psat instructions a narazil jsem na to ze nektere veci nevim.
Resp. nevedel jsem. Navic jsem schvalne cekal az jak se budou vyvijet ty pessi trasy, protoze jsme taky na zacatku
nejake veci teprve ujasnovali.
Takze ano myslim ze je cas tam pridat dalsi projekty. Krome tech cyklo tras a konskych stezek bych pridal i bezkarske
znacene cesty.
Pokud se ti chce s tim description pomoci, tak bud ja nebo vop ti muzeme dat admin prava - potrebuje vedet tvuj login
(tkk?).

Mirek