[Talk-cz] new.openstreetmap.cz Was:Re: kam s fotografiemi?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Leden 10 09:38:24 UTC 2016

Dne 10.1.2016 v 10:20 Pavel Machek napsal(a):
> Ahoj!

> No.. spolek je "single point of failure". Me se docela libi ze
> openstreetmap.cz je jina nez mtbmap.cz... aspon to pomerne zarucuje ze
> nevypadnou obe najednou.
>
> Mit 10 domen a na vsech to samy mi neprijde jako dobry napad.
>
> Takze za me: mtbmap.cz delas dobre, nech si ji ;-).
> 									Pavel

Ona jedna věc je, kdo vlastní doménu a ta druhá, kde je server.
Očekával bych, že i po případném převodu by to byly dva oddělené
servery. Každý je jinak zaměřený.
Ale myslím, že zatím to je ještě hodně daleko.