[Talk-cz] new.openstreetmap.cz Was:Re: kam s fotografiemi?

Ladislav Nesnera nesnera na email.cz
Neděle Leden 10 14:20:12 UTC 2016

On 08/01/16 13:34, Karel Volný wrote:
> zdar,

> a je nutné furt zakládat něco nového?
>
> @Láďa Nešněra: jak vidíš organizačně možnost provozovat OSM aktivity pod
> hlavičkou OA?
Mám za to, že taková nabídka tu ze strany OpenAltu před rokem či dýl
zazněla a nebyla shledána potřebnou. Tuším, že právě kvůli osgeo.
Nastane-li ta potřeba, určitě není problém se o tom pobavit.