[Talk-cz] zobrazení turististických stezek ve výřezu na old.openstreetmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Leden 10 16:35:16 UTC 2016

Dne 10.1.2016 v 17:07 Petr Vejsada napsal(a):
> Ahoj,

> Naopak, budu rád, když bude další využití.

Super. Popřemýšlím a případně se ozvu, až budu potřebovat pomoct s PG ;-)

Tak tohle neznám, To funguje podobně jako http://openpoimap.org/ ?

> Okrajově jsem se tím zabýval, ale nikam jsem to moc nedotáhl. Upřímně moc
> nechápu, jak vektorové dlaždice fungují - co když mám třeba veliký polygon
> lesa, tak co bude na té vektorové dlaždici, když mám zobrazen jen malý kousek
> toho lesa? Jen kousek lesa? Jak? Vždyť je to veliký polygon. Nebo celý
> polygon, i když zobrazuji na mapě jen 50 metrů? Bude na té dlaždici třeba celá
> hranice světadílu?
>
> Potřeboval bych trochu edukaci taky :-).

Tak jsem trochu pokročil - z pythonu jsem toho zase hodně zapomněl, ale
už jsem na dobré cestě.

Jako je mi jasné jak to funguje pro jednotlivé body. Ale jak to má
fungovat pro vektory, které přesahují do vedlejších dlaždic, budu muset
zjistit.

Marián