[Talk-cz] zobrazení turististických stezek ve výřezu na old.openstreetmap.cz

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Neděle Leden 10 21:15:52 UTC 2016

http://poloha.net:8080/vector/z/x/y.json

př. http://poloha.net:8080/vector/14/8847/5549.json

- jsou tam teď jen shopy, shop= a jsou to POI
- beží to jen na ipv4

ale na pokusy to může teď stačit.

samozřejmě časem to poběží na normálním portu pod něčím výkonnějším než
builtin web server.

Mám ale 100 chutí tu TileStache vyhodit a dát tam něco malého třeba v PHP. Ono
vlastně stačí přepočítat adresu dlaždice na koordináty a pak z toho vyprsknout
json. Ten Python je ...

uvidíme.

Dnes končím.

--